VELKOMMEN TIL MIN FOTOBLOGG. HER VIL DU SJÅ MYKJE NATUR, SÆRLEG FRÅ SUNNMØRE OG MEST FRÅ ØRSTA OMRÅDET.

mandag 25. februar 2013

KVELDSTUR





































Det har vore nokre fantastisk flotte dagar her  i det siste. I dag var eg så heldig at eg var tidleg 
ferdig på arbeid , så då rakk eg ein tur etter middag før det vart mørkt. Og kameraet måtte 
sjølvsagt vere med. Turen gjekk ut til Hovdevatnet - der har eg vore fleire gongar og teke 
bilete. Båten på fyrste bilda har eg foreviga før, men i dag var det eit heilt anna lys enn
sist. Eg mørkna nesten ute, men så kom månen fram og var så stor og rund at det
var eit syn! Måtte skunde meg heim og rigge til med stativ og fjernutløysar
for alle bilete eg tok av den på veg heim vart uklare. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig kjekt at du legg att ein hyggelig kommentar!